viernes, 14 de mayo de 2010

Inici lliga de pati d'escacs per parelles

El proper dilluns 17 comença la lliga d'escacs per parelles, a l'aula 0. Els dies de competició i els enfontaments estan penjats al taulell de l'Associació Esportiva, a l'entrada de l'edifici central.

jueves, 13 de mayo de 2010

Triangular futbol americà femení











El passat cap de setmana es disputà a Terrassa un triangular de futbol americà femení estatal, en categoria sènior, on s'enfrontaven tres dels cinc únics equips que hi ha a l'estat espanyol d'aquesta categoria.
Els tres equips són les Reds de Terrassa, les Rookies de Barberà i les Black Demons de Madrid. La capitana de l'equip de Terrassa és la nostra alumna de 1r de Batxillerat, Raquel Díaz ( és la nº 69 a les fotos).
El torneig va acabar amb victòria de l'equip de Barberà. L'equip de la Raquel va quedar segona, guanyant a l'equip madrileny i perdent contra l'equip vallesà.

Resultats 5a jornada lliga de pati de bàsket


Cinquena jornada

Moi's Club

0-10

Los Sabadell Lakers

Jonqueres Globetrotters

22-12

Los Reclutas

Improve

14-4

Filadelfia

Rixi Rich 2.0

9-15

Adiestra Koalas v.2.1.

The All Stars

4-6

Somos el C!

Resultats 4a jornada lliga de pati de bàsket


Quarta jornada

Moi's Club

0-10

Somos el C!

Los Sabadell Lakers

25-15

Los Reclutas

Improve

10-9

The All Stars

Jonqueres Globetrotters

11-21

Adiestra Koalas v.2.1.

Filadelfia

2-43

Rixi Rich 2.0

Resultats 3a jornada lliga de pati de bàsket


Tercera jornada

Moi's Club

0-10

The All Stars

Los Sabadell Lakers

24-38

Adiestra Koalas v.2.1.

Los Reclutas

20-6

Somos el C!

Jonqueres Globetrotters

23- 0

Filadelfia

Improve

8-42

Rixi Rich 2.0

miércoles, 5 de mayo de 2010

Trobada esportiva secundària-batxillerat

















El passat 29 d'abril , a Can Jofresa (Terrassa), es va realitzar una de les dues trobades a nivell català, on es reunien centres de quart d'ESO i de batxillerat per tal de realitzar activitats lúdicoesportives.
No cal dir que els nostres alumnes de 1r de batxillerat que van anar, van tornar encantats de passar-ho, de trobar-se amb alumnes d'altres centres, tot practicant activitats que no estan acostumats a fer-les.
Com a mostra, aquestes fotos.





martes, 4 de mayo de 2010

Concurs Logo Associació Esportiva

Queda obert el concurs per presentar els vostres logos per l'Associació Esportiva del centre.

Qui pot participar: obert a tots els cursos, de 1r d'ESO fins a Batxillerat.
Límit de presentació: podeu presentar els que volgueu.
Temàtica del logo: esportiva, relacionada amb l'Associació Esportiva.
Dates per la presentació: des de ja fins el 25 de maig.
Com el podeu presentar: Llapis, retolador, colors o per ordinador, en format din A4 o din A3.
A qui el podeu presentar: a qualsevol dels dinamitzadors que coneixeu o al Josep Fontanals (guixeta a la sala de profes).
Premi: utilitzar el vostre logo en tots els articles de promoció de l'Associació: samarretes, autoritzacions, cartes o pancartes d'activitats.

Animeu-vos a participar, així coneixeu una mica més el que es per vosaltres al centre.