viernes, 14 de mayo de 2010
Inici lliga de pati d'escacs per parelles
El proper dilluns 17 comença la lliga d'escacs per parelles, a l'aula 0. Els dies de competició i els enfontaments estan penjats al taulell de l'Associació Esportiva, a l'entrada de l'edifici central.
jueves, 13 de mayo de 2010
Triangular futbol americà femení




El passat cap de setmana es disputà a Terrassa un triangular de futbol americà femení estatal, en categoria sènior, on s'enfrontaven tres dels cinc únics equips que hi ha a l'estat espanyol d'aquesta categoria.
Els tres equips són les Reds de Terrassa, les Rookies de Barberà i les Black Demons de Madrid. La capitana de l'equip de Terrassa és la nostra alumna de 1r de Batxillerat, Raquel Díaz ( és la nº 69 a les fotos).
El torneig va acabar amb victòria de l'equip de Barberà. L'equip de la Raquel va quedar segona, guanyant a l'equip madrileny i perdent contra l'equip vallesà.
Resultats 5a jornada lliga de pati de bàsket
Cinquena jornada | ||
| Moi's Club | 0-10 | Los Sabadell Lakers |
Jonqueres Globetrotters | 22-12 | Los Reclutas |
Improve | 14-4 | Filadelfia |
Rixi Rich 2.0 | 9-15 | Adiestra Koalas v.2.1. |
The All Stars | 4-6 | Somos el C! |
Resultats 4a jornada lliga de pati de bàsket
Quarta jornada | ||
| Moi's Club | 0-10 | Somos el C! |
Los Sabadell Lakers | 25-15 | Los Reclutas |
Improve | 10-9 | The All Stars |
Jonqueres Globetrotters | 11-21 | Adiestra Koalas v.2.1. |
Filadelfia | 2-43 | Rixi Rich 2.0 |
Resultats 3a jornada lliga de pati de bàsket
Tercera jornada | ||
| Moi's Club | 0-10 | The All Stars |
Los Sabadell Lakers | 24-38 | Adiestra Koalas v.2.1. |
Los Reclutas | 20-6 | Somos el C! |
Jonqueres Globetrotters | 23- 0 | Filadelfia |
Improve | 8-42 | Rixi Rich 2.0 |
miércoles, 5 de mayo de 2010
Trobada esportiva secundària-batxillerat
El passat 29 d'abril , a Can Jofresa (Terrassa), es va realitzar una de les dues trobades a nivell català, on es reunien centres de quart d'ESO i de batxillerat per tal de realitzar activitats lúdicoesportives.
No cal dir que els nostres alumnes de 1r de batxillerat que van anar, van tornar encantats de passar-ho, de trobar-se amb alumnes d'altres centres, tot practicant activitats que no estan acostumats a fer-les.
Com a mostra, aquestes fotos.
martes, 4 de mayo de 2010
Concurs Logo Associació Esportiva
Queda obert el concurs per presentar els vostres logos per l'Associació Esportiva del centre.
Qui pot participar: obert a tots els cursos, de 1r d'ESO fins a Batxillerat.
Límit de presentació: podeu presentar els que volgueu.
Temàtica del logo: esportiva, relacionada amb l'Associació Esportiva.
Dates per la presentació: des de ja fins el 25 de maig.
Com el podeu presentar: Llapis, retolador, colors o per ordinador, en format din A4 o din A3.
A qui el podeu presentar: a qualsevol dels dinamitzadors que coneixeu o al Josep Fontanals (guixeta a la sala de profes).
Premi: utilitzar el vostre logo en tots els articles de promoció de l'Associació: samarretes, autoritzacions, cartes o pancartes d'activitats.
Animeu-vos a participar, així coneixeu una mica més el que es per vosaltres al centre.
Qui pot participar: obert a tots els cursos, de 1r d'ESO fins a Batxillerat.
Límit de presentació: podeu presentar els que volgueu.
Temàtica del logo: esportiva, relacionada amb l'Associació Esportiva.
Dates per la presentació: des de ja fins el 25 de maig.
Com el podeu presentar: Llapis, retolador, colors o per ordinador, en format din A4 o din A3.
A qui el podeu presentar: a qualsevol dels dinamitzadors que coneixeu o al Josep Fontanals (guixeta a la sala de profes).
Premi: utilitzar el vostre logo en tots els articles de promoció de l'Associació: samarretes, autoritzacions, cartes o pancartes d'activitats.
Animeu-vos a participar, així coneixeu una mica més el que es per vosaltres al centre.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)