El cap de setmana que ve se celebra a Sabadell el Campionat d'Espanya d'atletisme en pista coberta.
Més informació la trobareu a la següent adreça:
www.sabadellpistacoberta.cat
martes, 5 de febrero de 2013
jueves, 10 de enero de 2013
Dates d'inici lligues de pati futbol i voleibol
Atenció:
dimarts 15, dijous 17 i divendres 18, comença la segona volta de la lliga de pati de futbol.
Dimecres 16, comença la lliga de pati de voleibol.
dimarts 15, dijous 17 i divendres 18, comença la segona volta de la lliga de pati de futbol.
Dimecres 16, comença la lliga de pati de voleibol.
Inscripcions lligues de pati de bàsquet i voleibol
Recordem que el proper dilluns 14 us podeu apuntar a la lliga de pati de bàsquet. Recordem: equips de 5 més reserves (si en voleu tenir).
També el mateix dia, us podeu també inscriure a la lliga de pati de volei, que reobrim la inscripció.
El preu de cada lliga és d'1 euro.
Les inscripcions es faran al porxo de l'institut.
També el mateix dia, us podeu també inscriure a la lliga de pati de volei, que reobrim la inscripció.
El preu de cada lliga és d'1 euro.
Les inscripcions es faran al porxo de l'institut.
martes, 18 de septiembre de 2012
Inscripció activitats extraescolars 2012-13
Us recordem que aquesta tarda es realitzaran les inscripcions de les activitats extraescolars per aquest curs.
Les inscripcions són per les activitats esportives: bàsquet, futbol sala, voleibol, handbol, el teatre i la música.
L'horari d'inscripció és de 4 a 5'30 de la tarda i el lloc és a l'institut, al porxo situat davant de consergeria.
Les inscripcions són per les activitats esportives: bàsquet, futbol sala, voleibol, handbol, el teatre i la música.
L'horari d'inscripció és de 4 a 5'30 de la tarda i el lloc és a l'institut, al porxo situat davant de consergeria.
viernes, 14 de septiembre de 2012
Festa Major de la Plana del Pintor 2013
Aquest dissabte, l'AEE Jonqueres participa en l'organització de la Festa Major de la Plana del Pintor, muntant activitats de 3x3 de korfbal i 4x4 de mini volei, amb participació lliure i gratuïta per a tothom.
L'activita es realitzarà al Parc del Nord a les 19'30.
Aprofitarem per vendre samarretes de l'Associació esportiva a molt bon preu i fer la preinscripció de les activitats extraescolars d'aquest curs al Jonqueres.
L'activita es realitzarà al Parc del Nord a les 19'30.
Aprofitarem per vendre samarretes de l'Associació esportiva a molt bon preu i fer la preinscripció de les activitats extraescolars d'aquest curs al Jonqueres.
lunes, 4 de junio de 2012
Participació AEE Jonqueres a la Festa Major de Ca n' Oriac
Vols participar amb l’AEE a la Festa Major de Ca n’oriac?
Vine als dos actes que organitzem des de l’Associació!- Futbol 3x3 diumenge a les 10h. T’esperem!!! (inscripció gratuïta)
- Exhibició de korfbal a les 11h. Apunteu-vos, pot ser molt divertit!
Podeu aprofitar aquesta pagina, el blog de l'Associació Esportiva, la nova web (aeejonqueres.es) o el mail: aeejonqueres@gmail.com per posar-se en contacte amb nosaltres i participar amb la vostra Associació Esportiva!
Us hi esperem a tots!
Representacions pels pares i amics del grup de teatre de l'institut
Benvolguts/des:
El proper dia 6 de juny, dimecres farem diferents representacions amb el grup de teatre:
- A les 15'30h, al Centre Cívic de Can Deu, pels nens i nenes de les escoles Can Deu i Floresta. El/les alumnes de teatre han de ser a la porta de l'institut a les 14'30h.
- A les 18'30h al Centre Cívic de Can Deu farem les dues obres que hem preparat aquest curs. A aquesta funció hi és tothom convidat. El/les alumnes de teatre hauran de ser al Centre Cívic de Can Deu a les 17'45h.
Cordialment,
Júlia Lora, professora de teatre del Jonqueres.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)